Längtar...

Har haft schema-möte med jobbet idag för att göra vårat sommar-schema. Jag hade redan tänkt ta ledigt v 28- 33 , en riktigt långsemester...sen tog jag en rövare och frågade oim det inte gick att ta ifrån v 26 + helgen 25 (midsommarhelgen).....och det gick alldeles utmärkt. Med andra ord jobbar jag bara på detta stället i 8 veckor till sen är det BYE BYE for GOOD (hoppas jag) Jag blev nästan lite kallsvettig när jag tänkte på det...har ju inte riktigt räknat ut hur många sem. dar jag har att ta av...hoppas det räcker. Ska ju även ta föräldraledigt lite men det lär ju inte bli så fett direkt. Vi får väl ta våran husvagn och dra till skogs i sommar så blir inte semestern så dyr.
När jag ska läsa sen kommer det väl inte heller bli så fett så det är väl lika bra att vänja sig med att inget kunna göra, köpa eller äta....men förhoppningsvis kommer jag att trivas med mitt liv.

Nu tjattrar lill-tösa att jag ska läsa om Tvättbjörnen Boubi i Amerika så det är väl bäst jag gör det.

Kommentarer
Postat av: Ewa

".... så det är väl lika bra att vänja sig med att inget kunna göra, köpa eller ÄTA"
Grattis...där har du TBL som i en liten ask, kom bara ihåg...jag ÄLSKAR tävlingar..spec. de med motstånd!
;-)
kram/modern

2008-04-24 @ 19:39:05
Postat av: Nettan

Du gör HELT rätt Maloo !!!!...bara 8 veckor kvar...gött !!

2008-04-24 @ 20:02:27
URL: http://nettanp.blogg.se
Postat av: [email protected]

å jag som varit ute o flaxat en stund längtar tillbaka redan

2008-04-24 @ 21:55:12
URL: http://lotta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0