Marknad

Var på marknad idag och påminn mej om att jag ska jobba hädanefter när det är det.....trängas med massa folk, ungar som ska ha det ena och det andra och som blir galna när dom inte får...nej tack.

Alfred han han handlade keps med lastbil på och t-shirt med John Deer-traktor och så var hans lycka gjord.
Alma köpte en ballong-fisk och så ville hon ha en leksaks-gitarr, sen ångrade hon sig och skulle inte ha en sån.... det fick vi sota för hela vägen hem sen...jag ville ha en gitall men nu äl det fölseeeent...bölade hon.

Själv köpte jag en sopkvast och en väska...det är tratidion på vår-marknaden...sopkvasten brukar ruttna sönder lagom till nästa och väskor kan man väl aldrig få för många av ;-)

Ska lägga ut bilder när jag hinner...ska jobba så mycket i helgen men kanske jag hinner nån da.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår precis vad du menar med att man inte kan få för många väskor... ;)

2008-04-11 @ 08:59:07
URL: http://nettanp.blogg.se
Postat av: Anonym

"Alfred han handlade en keps å Alma hon köpte en ballong"....å mormors pluska blev väldans tom!
;-)

2008-04-11 @ 17:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0