Nu känns det bättre

Hemkommen från hemskekvällen. Fick gå fort som tusan till gymet sen var det pump, core och box som gällde. När man väl fått bonka ur sig lite frustration så var det inte så farligt med bilen längre...jag och syrran tog start-kablar (som hela tiden hade legat i min koffert, vad man vet mycket om sin bil ;-)) sen fick vi ,med telefonguidning av sambon, igång skrället......men inget ont som inte har nåt gott i sig....nu är vi nyblivna ägare till den här pärlan istället...

image4

och till min gamle bil säger jag bara....lycka till på skroten ;-) (skojja bara, den är bra den med...när den startar)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Skrället gjorde väl en sista andhämtning...ni bytte bil i sista sekund...och vilken bil sen...rena vrålåket...lycka till med den nya familjemedlemmen

2008-04-09 @ 09:05:42
URL: http://nettanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0