Tisdags-träning

Har haft min sedvanliga kväll på gymet som jag har varje tisdag efter jobbet. Var på Pump och Core. På pumpen var vi 5 personer...märks att det börjar bli sommarvarmt ute....
Efteråt tog vi ett varv i spåret jag och syrran. Orkade faktiskt lufsa runt hela...(nästan i allafall ;-))

Ska sätta mig och räkna ut hur många mil jag körde till jobbet förra året nu...jäkla deklaration...lika jobbigt varje år...varför skriver man inte upp det varje månad istället så är det klart till nästa gång??

Får väl betala räkningarna också...ska till Göteborg på lördag så det är väl bra om det är betalt innan så jag inte gör av med dom pengarna i allafall. Gör nog det i morgon...kanske.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha`t så kul i Götet och handla massor...du jag låg näck i floatingen ...hmmm...det blir inga kort där inte...ingen vacker syn !

2008-04-30 @ 09:26:51
URL: http://nettanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0