Urk.

Har vart på kalas idag hos min kusin Oskar. God smörgåstårta och gräddtårta med godis på fick vi...så smarrigt. Oskar garnerade tårtan alldeles själv. Så fint så...jag har kort i min telefon som jag ska lägga upp när jag hitter en kabel som passar. Han fick en biljett till Joe Labero 31 Augusti, jag och Steffo och mamma ska gå med...det ska bli väldans spännande...och väldans frustrerande när man inte kommer fatta nåt.

Mätt som en plätt åkte vi hem och vad gör jag .... hittar pizza-rester i kylen. Som den sanna ät-störare jag är så smacka jag i mig några bitar...och nu vill jag spy.

Kanske Joe Labero kan hypnotisera mig lite så jag slutar äta eller så kan han få några kg att försvinna så där lite magiskt (och så kan han göra mig längra när han ändå håller på).

Nä nu ska jag gå och må lite dåligt......

Kommentarer
Postat av: Jesse

O jag åt en påse popcorn...

2008-04-27 @ 21:38:14
Postat av: Nettan

jaa...du kan äta du... fast gott var det va ???

2008-04-28 @ 09:29:00
URL: http://nettanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0