Äntligen helg

En sån vecka. Den har gått så fort så den hann knappt börja innan det var fredag. På ett vis gött att det rullar på men det är ju så mycket saker jag inte hinner med. Som att plugga på matten, svenskan och Naturkunskapen bl.a. Får väl ta helgen till det. I dag efter skolan hade jag bra med tid egentligen men se den försvann med andra skaer som jag MÅSTE göra. Lina har vart här och vi har börjat med det lilla häftet som ska göras till bröllopet. Jag är ju som sagt lite blåst även när det gäller såna saker så jag får skriva det som ska skrivas och hon får se till att det blir snyggt sen. Det blir nog bra när det väl blir klart men som sagt, det är lite mycket just nu. (en förtäckt ursäkt till att det vart glest med blogginläggen)

Nu sitter jag iallafall här framför datorn med ett glas vitt och känner jag mig rätt tar det inte lång tid innan ögona går i X på mig så det är nog bäst jag rycker upp mig och börjar göra lite fredagskvällsmat. Idag blir det lax i Tortillabröd. Smasmkens. Imorrn bär det av till axvalla marknad och köpa dammsugarmunstycke. Det har vart trasigt sen förra söndagen. Det är RÄÄÄTT läskigt här nu kan jag säga. Sopkvasten har fått åka fram. Sen efter det bär det av till Byn och till brandstationen där det var galej för barna, sen vidare till Medeltidens värld där det var gratis inträde för alla Götenebor. En gång Götenebo alltid Götenebo eller hur : )

Sen är det väl rätt vad det är måndag igen. Och mer matte som jag inte fattar.

                                                             Väl mött alla vänner.


Kommentarer
Postat av: mamma

Lägg in bilderna på arn...jag tror att vi blev kära i varann...elaka tungor säger han är för ung för mig..men jag vet nog jag, han är ju från medeltiden!

2008-08-31 @ 13:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0