Nä nu går jag å drar matta över mej

Jag ska ju även läsa Naturkunskap B på distans i Skövde. Fick ett brev hem i går att jag skulle skcika ett svarsbrev om jag vill va med och sen skulle jag få material. Fick sen reda på av en som jag går Sv och Ma i hop med att kursen redan har börjat. Den började den 11 augusti. Då hade jag inte ens knappt anmält mig till den. Våran första träff har vi den 6 sept. men tydligen ska vi börja med lite grejer själva. Hallå eller. Jag har inte gått skola på 14 år. Jag vet inte vad jag ska börja med. Kemi ska det handla om. Det hade jag en 2 i betyg i högstadiet. Och det är det 17 år sen jag gick. Ja herre gud....överlever jag det här så får jag köpa en lott.

Men är det inte lite strange. Man borde väl ha en träff först och sen kan man arbeta självständigt. Massor av grejer är det jag ska ladda ner från internet också och läsa. Tyvärr har det ju skett ett litet missöde med mitt Office så det har liksom försvunnit. (hacker som jag är) Allt man laddar ner öppnas ju i Word eller Exel så det är lite tjorvigt nu kan jag säga. För att inte tala om detta lilla häfte jag ska göra. Lite svårt utan detta programmet. Men är det nån snäll själ som har en skiva liggandes och skräpar så please let me have it. (övar mig på Engelskan som jag inte ska  (so thank you God ) börja med förrän i Oktober.

Tack för mig för i dag. Är det nåt stavfel jag gjort så talar min redigerare (läs mamma)  om det för mig så får jag ändra ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så länge du håller dig till engelska så är jag totaly sure på att du behärskar stavningen. ;-)

2008-08-22 @ 09:41:14
Postat av: Nettan

Det är krångligt i början och man kommer inte ihåg något sen sist man gick i skolan...men ge inte upp du kommer in i det ...sen går det av bara farten...

2008-08-22 @ 12:58:32
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Camilla Skoog

Jag har Office XP, vet inte om den fungerar på din dator men om du behöver låna skivan för att installera Office XP standard så går det bra för min del. Jag vet själv hur stressad man kan bli när det inte fungerar. Vi studenter hjälper varandra :).

Jag kan lämna den hos Nettan imorgon men hör av dig i så fall till henne innan "natta"...för jag jobbar hela helgen. Jag skickar ett sms till henne.



Lycka till med dina studier !

2008-08-22 @ 21:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0