Tusen tack.

Var på Möhippa i går och det kommer ett utförligare inlägg om detta när jag inte är så trött men det jag vill komma till är att jag inte hunnit läsa mina kommentarer förrän idag då jag såg ditt inlägg Camilla. Jag har fått tag på skivan nu på annat håll och det fungerade som tur var så nu kan jag (kanske) sova gott inatt och börja njuta av studietiden. Men tusen tack i a f, för omtanken. Det var nära jag hoppa av både det ena och det andra för det kändes övermäktigt (svårt med distansstudier utan fungerande dator) men nu ska jag ge det en chans. Det har vart mycket och ÄR mycket planering inför bröllopet vi ska vara värdpar på men nu är ju ett delmål avklarat i o m hippan så nu känns det lite mindre stressigt.

Och sen säger jag även tusen tack till Bobby Brown som sett till att min lilla dator fungerar som den ska igen med hjälp av påsar på dörrar och gedigen telefonsupport ;) 

Och nu Lina är det hårdkörning av häftesgörning som gäller annars kanske jag får ett sammanbrott igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0