Beresta ljus

Äntligen alla ni som väntat på era partyliteljus. De ville tydligen se sig om lite i världen och har besökt både Jönköping, Vara och Falköping men nu äntligen har de tagir sitt förnuft till fånga och kommit hem till Mammi...eller i allfall till Munken i Skara där Mammi hämtar sina små älsklingar i eftermiddag för utadoption till alla sina nya familjer.

1 dec kl 15:23ICA Kvantum Munken, Försändelsen har kommit till Postens serviceställe
1 dec kl 14:55Posten Företag Skara, Försändelsen har passerat Postens Företagscenter för vidare transport till mottagarens Serviceställe
28 nov kl 15:02Falköping, Posten har tagit emot försändelsen
28 nov kl 14:59 AvvikelseFalköping, Felsorterat. Försändelsen kan bli försenad
28 nov kl 14:58 AvvikelseICA Kvantum Vara, Felsorterat. Försändelsen kan bli försenad
28 nov kl 12:29ICA Kvantum Vara, Försändelsen har kommit till Postens serviceställe
27 nov kl 23:11Jönköping, Sorterad
27 nov kl 16:26Posten, Brevavisering har skickats till mottagaren
27 nov kl 14:55Malmö, Sorterad
26 nov kl 08:26Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen



Ja.så kan det gå när haspen har åkt av =)

Kommentarer
Postat av: Carina

Fantastiska Posten......

jag ber om ursäkt såg att min länk gick till Modh, ska fixa det när jag kommer in på sidan.

den är hermetiskt tillsluten för mig just nu

2008-12-02 @ 10:44:04
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0