Hej Thomas.

Men vad kul att du tittar in. Det var ju inte igår om man säger så. Nu kommer det ju bli lite orättvist att du kan läsa massa saker om mig men jag vet ingenting hur du har det nu för tin så det är bäst att du är flitig på kommentarerna. För er som inte vet vem Thomas är så var han Ler och jag Långhalm back in the old days. Han är den ende jag kan komma på som skulle ta med sig kristallglasen på en tält och kanotsemester. Och det var jättebra. Vem vill dricka vin i plastglas. Till våra meriter hör väl en hedrande 4.de plats i amatörbuggtävling på Billingehus. Eller om man säger så...vi förlorade mot de som blev trea. Resten hade ingen placeringsordning så i min värld blev vi 4. Och 1-3 var en av deltagarna tävlingbuggare i så vi var faktiska nästa bäst. Tycker jag. Och mamma.

Ja herre gud, vi har vart med om mycket men allt ska vi väl inte lämna ut här direkt. Jag måste ju bara bjuda på en bild från förr...




Jaja Jessica, jag vet...Now we're talking wades....


I allafall verkligen jättekul att höra ifrån dig. God Jul och Gott nytt år! Och allvarligt...skriv gärna mer i kommentarenra.
Kramar Maloo.

Kommentarer
Postat av: mamma

Den klänningen känner jag igen, den hänger längst in i min garderob....

Kan tillägga att den även är för stor för mig nu för tin! ;-)

2008-12-16 @ 18:36:36
Postat av: Marie

Härligt kort, ni ser verkligen ut att ha den rätta svängen. Klart att ni blev fyra inget snack om saken.

2008-12-20 @ 19:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0