Lätt & Lagom

Sitter här och pluggar genetik och evolution inför det gigantiska provet i möra. Jag hade änna börjat slita mitt hår för det är sååå mycket och sååå krångliga termer...men så hittade jag en sida på internet. Det är som om den är gjord enbart för mig. Om genetik. Så till och med ett barn förstår. Så nu finns det hopp. Jag är så lycklig så jag nog ska fira med en mugg Glögg, som for you Sister English, is red, red wine....with som booze in...efter det ska jag nog gå ut i snön...och mula mig, så du slipper Faló. Allra sist ska jag gå och spegla mig och vara väldigt lycklig över att jag har gener som gjort mig betydligt snyggare...än ett kilo lök.



Kommentarer
Postat av: mamma

Gissa vart de generna kommer ifrån då...? ;-)

2008-12-12 @ 17:23:29
Postat av: Nettan

Du...jag har fått samma kommentar ...ska vi tillsammans trycka mer snö i gapet på han ??...hahaha

2008-12-12 @ 22:23:45
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: lotta

jag vet vem

2008-12-12 @ 23:11:47
Postat av: Kotteby

javisst blev jag lite inspirerad av dina gamla bilder.



Blev positivt chockad när jag hittade bilderna.

Tiden stannade i förrådet.

Och jag som letade efter julpynt!

2008-12-13 @ 09:20:35
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0