Medeltidens värld

I måndagskväll var alla inom omsorgen bjudna på julmys på Medeltidens värld. Även om jag inte jobbar för tillfället så var jag med, en får ju passa på när det ordnas nåt. Det var så himla mysigt i det stora tältet. Vi satt på långa bänkar med skinnfällar på och drack glögg i små djurhorn. Jag tog lite kort med min mobil med det går knappt att se vad et är så jag tar genvägen och länkar vidare er till en som fick bättre kort. Där kan ni även läsa vad vi gjorde så slipper jag det med ;-)
Bra initiativ av Götene Kommun i allafall att ordna något på detta stället. Många är ju förbannade på att det är byggt överhuvudtaget och har som princip att inte gå dit men då är det ju bara synd om dem. Det står ju ändå där det står så varför inte utnyttja det och gå dit när det bjuds. Jag var där två gånger i sommras och det var trevliga tillställningar bägge två, hur ofta får man se Joakim Nätterkvist nästan svinga huvudet av hästen. Barnen hade också jättekul och det blir nog roligare för dem ju större de blir också så dit åker jag definitivt nästa år också. Perfekt att ha något så nära. Sommarland finns ju nästan på gångavstånd men det är ju något kostsammare.

För att inte orka skriva ett inlägg så blev ju detta rätt långt. Nu en sista uppmaning...kolla in linslusarna det är vi i rött och prickigt. Hela två bilder har vi hamnat på.

Kommentarer
Postat av: mamma

Att tänka på : Ska medeltidens värld överleva så kan man inte bara gå dit de ggr det är gratis entré! ,-)

2008-12-04 @ 17:17:58
Postat av: hanna

hahahahahaaa! din kommentar hos kotteby var ju bara FÖR fin. och sann.

Får man lov att norpa den texten?

2008-12-04 @ 22:56:35
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Det var en redig lista det där....



=)

2008-12-04 @ 23:21:30
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Maloo

Att betala i 50% av fallen är inte dåligt i a f.

2008-12-05 @ 08:21:20
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0