Regler.

Här kommer lite regler för Blog Awarden.

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Själv har jag förgäves försökt rätta till länkarna som det blivit nåt vajsing med på min award. Det är nog nåt fel på blogg.se för inläggen tar flera timmar på sig att komma upp och jag har gjort alla länkarna på samma vis men bara några funkar. Men skam den som ger sig.

Men just nu måste jag plugga svengelskakunskap...

Kommentarer
Postat av: lotta

sofie klagade också över att det ej gick att blogga

2008-12-02 @ 18:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0