En dag på stan

Vi har tillbringat denna sköna, varma torsdag i Skövde. Först ut var Biltema och cykelköp till Frodoman. Han var så lycklig. Mor och Far hittade också en del skojjiga saker. Bl.a 2 görstora karbinhakar så jag äntligen kan få upp min hängmatta, vit sprayfärg till den fula blomspaljén i rotting jag köpte från jobbet ( hade behövt 3 burkar till bara märkte jag) och lite annat smått och gott. Sen gick färden vidare in mot stan (väldans fort förbi Plantagen, attans att inte jag körde) till Commerce och sedvanlig lunch på Gräddhyllan. Lika gött som vanligt.
 
Mätt som en plätt gick vi in på Jack & Jones och hittade t-shirt och fina långa jeansshorts till Steffo. På Stadium hittade jag ett par Adidas-skor på rea. 699:- nu 999:- förr så dom slog jag till på. Har aldrig haft så dyra skor nångång och det var bäst att passa på innan jag blir fattig student. Steffo hittade också ett par fina jeans och en skjorta på H&M så nu har väl han väl haft sitt årliga klädinköp.Kankse att det går att lura på honom nåt på semstern.

Tillsist var det mathandling på Maxihuset och då hade resten av familjen tröttnat så det var bara jag som fick gå där och släpa på vagnen. Precis som att jag tyckte det var kul att handla mat.

Väl hemkomna fick vi hänga upp mattan i nåra träd och prova cykeln Eggby runt. Steffo övade sig inför 5-dagars och var med i en tävling utanför knuten. Han kom 5 av 40 tävlande så det var inte illa pinkat.

Nu ska jag måla tånaglera för jag ska på Bruce Springsteen i möra och då måste en se vacker ut... kort på cyklar, hängmatta och The Boss kommer när jag orkat koppla i mobilkabeln te datorn...

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vad mysig och gå på shoppingtur. Jag hinner aldrig nu för tiden, bra för plånboken dock.

Sicken tur att du kom me te Springsteen, det kommer att bli kanon!! Jag messade in till en tävling på Rix fm där man kunde vinna biljetter, men jag har inte hört nåt, så det är nog kört.. Ha en alldeles fantastisk kväll med BRUCE, du får hälsa....

2008-07-04 @ 07:08:03
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: carina

Säger bara rocka på.............

2008-07-04 @ 20:04:37
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0