En klassiker.

Det är knappt jag kan med att tala om det men jag har väl inga hemligheter för er. Jo, igår på dagen (innan cidern) skulle jag gå bakom garaget för att skruva på våran vattenslang. Lutad mot väggen står en kratta och vad gör Maloo?? Jo hon trampar på krattepinnarna och kratteskrället kommer farande som en slägga...rätt i pannan. Så nu har jag ett horn till där. Fick titta mig omkring ett par ggr så ingen stod och flabbade åt mig sen fick jag skrika AJ SOM F-N rätt så högt.
Så, nu har jag berättat...skönt att äntligen ha fått det ur mig ;)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Åååå...en klassiker...jag har gjort samma tabbe...jä***a vad ont det gör ...:)

2008-07-04 @ 13:01:33
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0