Home Alone

Uuh så gött...jag är ensam hemma. Barna är hos kompisar bägge två och jag ska bara njuuuuta. Har gjort mig en kopp kaffe nu och ska sätta mig i skuggan med ett korsord och kanske att jag till och med stoppar fötterna i fotbad. Borde dammsuga inne nu när jag kan för det ligger en sandlåda i alla rum men det ligger väl kvar till i möra med om inte annat.
Nåt jag har tänkt göra nån dag (kanske i dag, kanske inte ) är att tillreda Dr Westerlund. Ja, min pelargon alltså...Tänk vad bra bloggar det finns.

Nej, nu är kaffet färdigt...so long, so läng...

Kommentarer
Postat av: sussi

Visst är det alldeles underbart att få vara för sig själv ibland. Bara vara! Tror att man blir en bättre mamma om man kan få rå sig lite emellanåt.. Nu ska jag åka o bada, tjao so long!

2008-07-29 @ 16:21:46
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0