Ledsamt besked

Fick antagningsbeskedet från högskolan igår och det verkar som om jag har reservplats 252. Ja, en får väl bara hoppas att det är en sådär 300 av dom som sökt som egentligen inte alls vill gå i skolan så kankse man har en chans igen. Men i och för sig förändrar det inget för mig för jag ska gå i skolan vilket som. På komvux blir det nu då och då kanske det öppnar sig en ny värld och jag kommer på PRECIS vad jag ville bli när jag blev stor. Och inga sorger på semestern....nu bär det av in till Västervik för some serious shopping innan jag blir fattig student på heltid.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jaja...det kanske är så att du kommer på att du vill bli något annat...allt har en mening !?...Ha nu en go semester där nere på campingen ...

2008-07-11 @ 12:04:28
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Carina

Med din vilja kommer du långt....

Och är du verkligen säker på vad du vill bli?

Kram.........

2008-07-11 @ 12:50:13
URL: http://sinneskatten.blogg.se/
Postat av: sussi

Visst är det så att allt har en mening. Inte fy skam att gå på Komvux och en ganska bra start inför högskolan när man inte pluggat på ett tag. Din väg kanske kommer se helt annorlunda än vad du nu tänker. Tror du ska vara glad att det blev i denna turordningen. KRAM OCH HA EN SKÖN SEMESTER

2008-07-11 @ 16:10:45
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: mamma

Komvux måste väl va en bra mjukstart för nån som inte har läst på sisådär..14 år!! ;-)

Nu är söstrarna dina å jag hemma i civilisationen igen..å lova mig att du inte tror på alla berättelser de har.. å kolla för guds skull inte all foton!

Vad som däremot är dagen sanning är att..nån langos fanns det inte tid att stanna för njutning av...å när jag bönade å bad att få gå in på bellbox (hårprodukternas mecca) så sa de i kör...gå in du bara, vi ska kolla om det inte går nån buss du kan ta hem!

Sånna barn kan la bara en mor älska?? ;-)

..te nästa semester så har iaf JAG en plan...jag är inte säker på att du å steffo får reda på den förrns i typ..elfte timmen!

pussar på er alla å hade jag vart er..så hade jag garanterat rest te gamleby å winnerbäck i morrn

2008-07-11 @ 16:31:02
Postat av: Nettans syrra

Vilken kanonblogg du har!! Jag blev ¨så glad när jag läste den. Klänningen i lilla paketen...den hade jag aldrig på mig ens....det var liksom plastic som gällde...haute couture you know!

2008-07-12 @ 23:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0