Lite trädgård...och nån Bruce

    Behöver väl ingen närmare presentation

  Pelragon jag fått av En Närking jag känner ;)
                                                                                                                                       som lever och frodas (pelargonen alltså)
  Blå Lobelia och Ranunclar (snart i.a.f.)             
                              

      Surfinia i Hanging Basket

     En Blooming Bruce on the run (he was born to that)


   Mitt olivträd i full blom

  Purpurklätt och röd Lilja

  En Pionvalmo tar sitt första andetag (morgonen efter var han död...kanske nåt i luften)


  Prydnadspumpa...än så länge bara blommor utan pumpor men nån liten kankse det blir framåt hösten


  Ett Kungsljus som förrirrat sig in i Ros- och Stockros- och Anisörtrabatten (som skulle vart en ren rosrabatt från början men vem har hjärta att ta livet av små söta förirrade blombarn...inte jag)

  Petunierna svämmar över


   Äntligen är mattan på plats...varning för fallolyckor - hjälm på...vissa


 Mina nya löparpjucks fick va med på ett hörn...fina va...tycker jag med...synd att skita ner dom...bäst att inte löpa i dom än på nåt...år

Kommentarer
Postat av: carina

Den lilla pelargonen ,kompenserar "nästan" avlivningen av "turken"

2008-07-08 @ 08:33:39
URL: http://sinneskatten.blogg.se/
Postat av: Nettan

Oj vad det växer och knakar i Istrum...förstår att du inte kan använda de fina och glansiga skorna ;) ...dom får ju inte bli skitiga...du ha dom på min pass...då håller dom sig rena ...

2008-07-08 @ 10:48:54
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Sussi

Vilka fina blommor du har Maloo, du måtte ha gröna fingrar. Skorna var oxå snygga men det är klart att du måste ge dig ut i spåret, det inns tvättmaskin you know.

2008-07-08 @ 17:01:49
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0