Mord och inga visor...

Är det nåt jag HATAR så är det alla dessa j-la flugor som invaderar ens hem nu när det är varmt. Det är väl så när man bor på landet antar jag men ändå...
Dörrarna står på vid gavel nu när det är så jäkla varmt och jag går inne med flugsmällan i högsta hugg. Skäms för att säga det men jag har knappt vart ute idag. Det har bara vart föööör varmt. Hade man vart vid sjön hade väl vart en sak men vi var på Svalnäs i går och har nog solat klart för ett par dar nu. Sen hade barna kompisar hemma och att åka med fler ungar än mina egna till badstranden det går över min begränsning.

Jaja...tillbaks till flugj-larna. Jag blir så till den milda grad vansinnig på dom så jag skriker högt här hemma. Alfred sa till mig att: -Mamma, du FÅR säga ett svärord...du behöver inte böta.  
Tack älskling men det hjälper inte. Jag vill fånga dom i benen (flugorna alltså), sakta dra vingar och ben av dom, stirra dom i ögonen och väsa med ett hånleende: - Flyg på mig nu om du kan HAHAHA.

Inser själv att jag nog blivit lite tokig...måste va värmen.

Kommentarer
Postat av: sussi

Visst är det varmt så man nästan storknar. Man går på halvfart hela tiden. Tur att man inte bor på landet och behöver slåss med flugor det är ingen höjdare precis. Men håll ut och smäll på, tids nog får vi gå här fluglösa och frysa....

2008-07-28 @ 16:43:52
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: carina

Tur man inte är en fluga och bor i Istrum..........

2008-07-28 @ 17:38:18
URL: http://[email protected]
Postat av: Nettan

det är den goa jordgubbs peelingen de dra till !!??...slå på du !! ...träning träning...

2008-07-28 @ 21:06:59
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: mamma

...men döda små fiskyngel...där går gränsen! ;-)

2008-07-29 @ 22:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0