Äntligen...

...lyckades jag med att få in en egen bakgrundsbild. Skam den som ger sig. Alltihop tack vare  www.designadinblogg.se  som är en suverän sida för oss som fattar nada när det gäller koder och annat datasnack. Bara lill-syrran tar hit Photoshop så ska jag göra egen header också...har ju semestern på mig...fr.o.m nu till v.33. Gjorde min sista dag på det ena jobbet idag...det hade nog vart vemodigt om inte det kännts helt overkligt. Det kommer nog över mig framåt Augusti. Och just när jag åkte därifrån var det ett sånt herrans liv att jag kände...Vad RÄTT du gör Malin. Nu måste jag gå och knyta mig för förra nattens ickesömn gör sig påmind.
ZZZnark på er.


(Kolla in bakgrunden...*myser stolt*)

Kommentarer
Postat av: mamma

Å så duktigt du är .ler morse-stolt...å vad fint, men vad betyder...header?

Vill ju kunna hänga med i språket...sajbermamma som man är! ,-)

2008-06-17 @ 16:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0