Då var den över...

....midsommaraftonen är till ända och midsommardagen tar vid. Den tog vid redan innan vi lämnade festen och gick hem så därför är amn väl inte på sitt piggaste humör idag. Och inte går det vila heller för Alfred klipper gräset precis utanför fönstret.  Han är duktig han. Det var iallafall väldigt trevligt igår. Vi var ju som vanligt inte riktigt i tid så när gästerna kom (40 min försent) hade vi ändå 40 min kvar innan vi fick fram all mat på bordet. Hade ju fått gå och leta blommor och klä stången 2 timmar på förmiddagen och dom 2 timmarna hade jag behövt hemma istället men vad gör man inte för sin by.
vi blev iallafall mätta och glada tillslut. Och Efterätten var en klass för sig...livsfarlig...var tvungen att göra slut på den igår annars hade jag ätit den fryst tills den var slut....inte bra för figuren;)




"En liten groda som var så lustig att se"



En å anna byfåne hade hittat till Istrum...

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det ska gudarna veta att det ser ut som efter en tromb när ungarna "lekt" i vardagsrummet...att ni sen hade era kompisar med er gjorde inte mitt rum mindre stökigt...vinpavor, groggvirke ostbågar....allt in enda röra. Nu har jag iaf röjt upp efter er. Nu ser vi fram mot nästa förfest...12/7 på Lyckliga gatan!

kramar i massor! ;-)

2008-06-22 @ 14:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0