En dag på stan

Tog med mina barn till staden idag. Det brukar alltid sluta i katastrof och att jag är redo att sälja dom men det gick över förväntan idag. Kanske var för att jag inte hade det och det jag var tvungen att göra utan vi kunde va en stund i leksaksaffärn och så. Vi handlade såpbubblor med diverse tillbehör. Alfred lurade moster att köpa en såpbubblepistol som blåste hur många bubblor som helst. Sen var vi på Skopunkten och köpte 3 par skor



Vi åt lunch på Gräddhyllan...underbar Fetaostöverbakad köttfärsbiff med potatismos och nån pepparsås till...mmmm
fick även gå in i min för tillfället bästa affär Yves Rocher...är stamkund där och det var 55% på en vara och 55 på resten idag + att man fick en massa saker...halsband, kylväska och 2-in-1 duschgele. Jättebra. Jag uttnytjade lite av mitt presentkort på Stadium jag fick på min födelsedag i Februari också. En ljusblå hoodie med litet knytband i midjan...

  (herregud vilken puma...NOT)

När jag och barna tröttnat på staden begav vi oss till nya området på Stallsiken med Biltema och Plantagen och Mio bl.a
Dit ska jag nog åka nån mer gång när jag är allena. Nu gick vi bara in på Biltema för Alfred vill ha en ny cykel och .det hade vi hört fanns billiga där. Han hittade genast en han ville ha.




Vi får kolla över räkenskaperna...men det är klart att pojken ska ha en cykel. Vi köpte en ringklocka till den för 19 kr så får
Steffo betala själva cykeln tänkte vi. Jag hittade en liten stegräknare och Alma höll vi aldrig på att få ut ur affärn så det var nog en butik för hela familjen.

Nej nu måste jag rasta lite. Ska till Örslösa/Söne ikväll och göra ett av mina bejublade inhopp i LAGET. (så imorrn kommer väl ännu ett näradödeninlägg.)

Kommentarer
Postat av: mamma

Om du inte vill sälja dem kanske man iaf kan få hyra dem lite över lördan sisådär?...å på tal om vad som inhandlades på shopingturen så glömde du väl inte en liten grön penna å en lite större box med betydligt rödare innehåll...för du är la inte glömsk på det viset...det är la bara barna du glömmer? ;-)

å väldigt smart det där med ringklockan...sa jag förresten att jag köpt en ljuslykta till det däringa matsalsbordet jag så gärna vill ha?

puss å kram

2008-06-26 @ 16:48:41
Postat av: Carina

Säger det igen..........stackars Stefan med en sånt uträknande qvinnfolk i huset.



2008-06-26 @ 20:47:36
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0