Familjefejden

Har vart på Jula-Blanks Äventyrsgolfbana ikväll. Det var familjefejd mellan Svenssons på Momossen och Ander/ssons på Nylund. Efter en mycket hård och jämn kamp i vattendrag,i ruffar och i Bunken (enl. Alfred) så kunde Momossarna koras som vinnare. Nu jäklar blir det hårdträning för denne lille familjen. Ingen campingplats utan minigolfbana på semestern, det säger jag er. Mins tre rundor varje dag, morgon, middag, kväll så ska vi nog banne mig ta revanch. Och går det inte nästa gång så går det gången efter det.

Dålig förlorare?? JAG?? Nej, jag försöker bara lära mina barn att det viktigaste...det är inte att delta, utan att VINNA.

MEN SLÅ BOLLEN RAKT DÅ FÖR TUSAN...KONCENTRATION DÅ FÖR H-VETE...

                               

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du får nog dopa barnen med cola och du får inta vin...då går allt som en dans...man är ju kung på allt...underbar bild på damen ...hahahaha....har nu uppdaterat växthuset på bloggen

2008-07-01 @ 09:28:25
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Sussi

Men visst är det svårt att hålla masken. Man vill ju inte förlora, självklart inte, men som sagt det viktigaste är ju inte att vinna utan att delta. Lätt att säga men svårare att hålla..

2008-07-01 @ 17:31:40
URL: http://modhsarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0