Koder, HTML och blajblaj...

Har suttit länge,länge för att klura ut hur jag ska kunna designa min blogg med egna bakgrunder och lite roliga grejjer...
Det jag har lyckats med är att få färg runt inläggsrubrikerna (ville jag inte ens ha) och flytta överskriften till mitten.

Jag har även lyckats försnilla bort min klocka och min besöksräknare...bra gjort Maloo. Det är väl i.o.f det minsta bekymret att få tillbaka dom men hur tusingen får man in en annan bakgrund än standardmallarna????

Skam den som ger sig...innan jag dör ska det ha blivit en fin sida här i allafall....och jag hade inte tänkt då på en så där 50 år så jag har ju tiden framför mig.

Kanske bättre att ta det framåt jul. Nu ska jag städa för det behövs allt en liten ny-design på mitt hem också. Ska ut en tur med Vagnen till helgen och man vill ju inte komma hem till ett råttebo. (men jag sitter nog lite ikväll och klurar igen)

Kommentarer
Postat av: Jessie

Luuugn.. Hjälp är på väg.. ;)

2008-06-11 @ 10:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0