Nära döden-upplevelse

Har tillbringat dagen i Skövde med att handla lite kläder och annat smått och gott. När jag var nere i bunkern på H&M så ringer min lagledare i fotbollen och undrar om jag kan va med på match på kvällen...det måste vara stor kris. Snäll som man är så ställde jag ju upp. Det kommer jag få sota med i flera dar. Vi hade två avbytare och temperaturen låg på 27 grader. Jag, som har en sån fantastisk kondition fick börja som vänster ytter. Dom första minutrarna gick allt bra men sen kom tröttheten och värmen och törsten över mig. Tyvärr fanns det ingen som man kunde byta med för rätt var det var hade vi två invalidos på kanten så en fick ju knata på bäst en kunde....I 90 MINUTER. Jag trodde på allvar att jag skulle dö ibland. I andra halvlek fick jag ta en liten paus i 5 min p.g.a att en häffaklump i motståndarlaget använde min vänster fot som startblock men eftersom vi då bara hade 10 man (kvinnor) på planen fick man ju ignorera smärtan;)
Det kommer jag nog inte kunna göra imorron när träningsvärken sätter in, den har förresten redan kommit, kom knappt ur bilen när jag kom hem.
Ska nu gå och bälja i mig lite vatten så en slipper skallebanken i allafall. HEJ SVEJS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0