På tur

Vilken helg...det har ju vart 30 grader varmt och helt underbart. Hade man vart vid sjön hade det vart ännu underbarare men vi har fått hålla till godo med lilla poolen i trädgårn. Ingen jätte utan en vanlig uppblåsbar. Men ungarna har kunnat plaska och jag har kunnat sola och i lugn och ro lyssna på böcker. Just nu är det Camilla Läckbergs Sjöjungfrun. Den är gööörspännande. Innan dess var det Håkan Östlundh...Släke. Utspelar sig på Gotland och trots att det verkar ske en hel del otäcka saker där (om man får tro författaren och Mari Jungstedt m.fl) så längtar man dit.
Åka dit är en av dom grejjer jag ska göra när jag har pluggat färdigt och börjat tjäna pengar igen (ni ser...jag har redan börjat läsa in my mind): Jag har en hel hög med saker jag ska göra och köpa om en så där tre, fyra år. En vis qvinna jag känner ;-) sa till mig idag att jag borde leva i nuet...men jag är ju lika fattig nu som om jag vore student...hur ska det gååå???
Men som tur är, är dom bästa sakerna här i livet är gratis.....(som att ladda ner böcker att lyssna på ;-))

Kommentarer
Postat av: carina

Vilken tur du har att du känner en vis Qvinna..

2008-06-04 @ 18:23:05
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0