Sakta men säkert...

...börjar den ta sig den här sidan. Nästa bekymmer kommer att bli hur jag ska få en sådär fin liten egen autograf efter inläggen som jag har sett att en del har. Men man behöver ju inte ta allt på en gång. Och kära mor...headern är högst upp där det står Maloos Krypin. Där det nu ska även va en bild på Maloos lilla familj. Men det var bara ett test för att se om jag kunde...ja hade jag inte begripit dom anvisningarna så hade jag inte fått börja skolan på den nivån jag har tänkt utan kanske börjat ihop med Alfred till hösten. Tack än en gång  www.bloggdesign.se

Nej kära vänner, nu blir det till att få lite skönhetssömn för nu har jag än en gång lovat att va med på match i morrn. Så solong so länge.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Maloo !!!!...vilken fin sida du fått...du kan du !!!...får nog be om hjälp nån dag över att glas vin och webbdesign ...

2008-06-18 @ 13:34:58
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: carina

Jag är impad!!............men inte över hur du tar hand om "Turkar"

2008-06-18 @ 18:41:41
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0