Bara lök...

Jobbade idag och då hälsade en kollega från en annan gruppbostad på. Vi pratade en stund och sen fick hon ett fåraktigt leende, la huvudet på sne och utbrast entusiastiskt....Nämen....Är det??......varpå hon lägger en hand över min "lilla" mage.!!

Man blir snabbt nedtagen på jorden ibland...gick ju här och tyckte att det började arta sig igen och gå åt rätt håll med vikten. Mitt försvar är att jag precis hade ätit tonfisksallad med en hel chalottenlök i och då blir man ju som en spärrballong. Så vänta bara...i morrn är jag mitt vanliga ogravida jag.

Kommentarer
Postat av: mormor

ja nån hejd får det va på barnafödandet...nu är Må andra sidan så har du ju faktiskt producerat de underbaraste man kan tänka sig...blir nog svårt å toppa där. ;-)

kramar i massor

2008-05-15 @ 21:05:56
Postat av: mormor

ja nån hejd får det va på barnafödandet...nu är det småsyrrornas tur å prestera. Men å andra sidan så har du ju faktiskt producerat de underbaraste man kan tänka sig...blir nog svårt å toppa där. ;-)

kramar i massor

2008-05-15 @ 21:07:38
Postat av: mormor

så konstigt det första blev...

2008-05-15 @ 21:08:17
Postat av: Ewa

förresten...det är väl när man slukat lök...som man kan bli gravid??..haha

2008-05-15 @ 21:25:57
Postat av: lotta

det var väl aldrig pia

2008-05-19 @ 23:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0