Gulp...

Fick skrämselhicka igår kväll...är ju inte datatekninker direkt. Jag provade att logga in på den nya plattformen som blogg ska flytta till och efter det gick det inte att logga in på min gamla...error...
Jaha nu är nån månads jobb förstört då tänkte jag....har ju inte vart med så länge som tur är...

Men givetvis var det ingen fara och antagligen precis så det skulle vara för nu hade jag fått på mail att det var flyttat och allt var bra.

Ska dra till göteborg nu...först till Bellevu marknad och handla billigt, sen till stan och ha krismöte i F.F-klubben (över en god fika naturligtvis) och som grande finale ska vi äta på en gudomlig pasta-restaurang på linnégatan, Vino Pasta, innan vi åker hem...kanske vi stannar till i Allum med....antagligen...

Kommentarer
Postat av: [email protected]

jag kom heller inte in på din sida trodde det var min dator som va cp

2008-05-04 @ 21:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0