Matt...

Har vart på box ikväll med Lisa. Det var nån månad sen jag boxades nu för det har vart än det ena än det andra på torsdagar. Guuud vad jobbigt det var. Kunde inte få upp vattenflaskan till munnen precis efteråt och känner nu bara när jag skriver att jag är helt matt i armarna.

Bäst att gå och lägga sig så man kommer ur sängen i morgon...gör helgen igen (näst sista innan semestern)
Ska gå delad tur i morrn...bläää...passar på att åka till stan när jag är ledig där emellan. Alma fyller tre på lördag så jag får väl hitta nån liten present till henne. Hon behöver muntras upp lite för ikväll när hon skulle lägga sig så var ALLA hennes nappar borta,(orkade inte leta) så det blev till att snabb-av-vänja henne...lika bra att köra på när det blev som det blev.

Go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0