Oljat....

...altanen. Var jag snurrig i bot innan är det inget mot vad jag är nu. Och krokig i ryggen. Och ofärdig. Oljan tog slut innan jag blev klar. Vi har såna där besvärliga kryss i räckena och det räckte inte riktigt till det men ärligt talat var jag färdig i kropp och knopp så det gjorde inget. Men fint blev det....det blir väl till att köpa mer tills imorrn. Ännu en kväll i rus och dus kanske;-)

Nettan jag har "lånat" dina äppelblommor (eller vilka det var) till mitt skrivbordsunderlägg...jättevackra.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Varsågod !! äppleblomm och nu har hela trädet slätt ut och det doftar sött !!

2008-05-13 @ 09:48:25
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0