Perelli

Vi var i Lidköping i fredags, jag, mina barn och min kära mor. Carlotte Perelli och Alexander Schöld från melodifestivalen skulle uppträda. Min idol Patrik Isaksson skulle också vara där men när man ska åka med sina barn så är det inte alltid man står ut att vara kvar så länge som man skulle önska...

Vi passade på att ta en tur in på EM möbler men när jag jagat barna upp och ner för trappan för 3:dje gången och hör när jag är på väg ner från trappan (barna hade redan hunnit ner) Alfred skrika på sin syster...:- Spring, skjuv och spring... (han satt i hennes kärra och hon puttade på vad hon var värd i porslins- och prylavdelningen) då tog mitt lilla tålamod slut och jag sög en i var arm och röt att nu får det vara nog...ut ur affärn...Hur jag kunde fått för mig från början att det skulle gå bra att gå in i en sån affär det vette fåglarna.

Sen började då äntligen Schöld att sjunga...lilla blyga killen...Men Alfred digga iallafall





Hela tre låtar sjöng han...Ja han har ju inte vart känd så länge så det var väl dom han kunde ;-)
Sen kom Carlotte Perelli...hon kunde bara också tre låtar...men för oss räckte det, vi var redan trötta på denna stad !!



Vi intog en välförtjänt gourmetmiddag på the Big Yellow M efteråt...Men jag var jätte-redig och tog en sallad istället för frittes....


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vi var oxå i stan...men kom inte längre än Rörstrands...då försvann mitt tålamod...FÖR mycket folk !!...vilket härligt rosa skimmer det är runt Perelli...är det diva glorian ??

2008-05-05 @ 13:21:26
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0