Sååå stolt

Då var jag hemkommen från Vänersborg och Vår-ruset då. Min motivation och ambition på vägen dit var väl så där...jag hade lika gärna kunnat åka hem och lägga mig kändes det som. Sa till syrran att säg bara till när du vill stanna och gå istället...i min tanke tänkte jag att klarar du tre km så är det bra iallafall....

MEN jag joggade HELA varvet...5 lååånga km...det gick väl inte så fort direkt, man fick ju sicksacka mellan gångare och sengångare och när det kom luckor fick man spurta fram som en vessla men efter kanske tre km så blev det lite lättare.
Hade gjort en låt-lista på mp3'n också med gamla godingar som Lucky Luke med the Pinks och I gult och blått med Arvingarna bl.a så det kunde ju inte bli bättre.  Det var en väldans fin slinga med saker att titta på under vägens gång och så tänkte man hel tiden att jag måste bara förbi den och orkar den där tjockisen så orkar jag och klarar sig gammmelmormor runt ska väl inte jag va sämre o.s.v

Gick i mål på 30 min och var mäkta stolt att jag inte hade gett upp och gått nångång. Steffo,glädjedödaren sa att 30 min springer man ju en mil på men för en som vart ute i träningsspåret 3 ggr bara så var det bra tycker jag. Sen för att ha nåt och skylla på så var det ju faktiskt folk som stoppa upp farten hela tiden (tack och lov, annars hade jag nog inte orkat)

Väl i mål kom höjdpunkten som gjorde att jag ställde upp i detta lopp över huvud taget. Picknickkorgen man fick.
Det var allt möjligt smått och gott i den. Mörk choklad, bröd, skagenröra, skinka, leverpastej, solroskärnor, crostini, creme cheese m.m (kalorikontot gick nog +-0)

Nu blir det snarkebingen...jag väntar på kräksjukan...Alfred har spytt som en kalv idag och jag har ätit pepparkorn men vi får väl se om det hjälper...så bäst att sova mens man kan...det är ju säkert Almas tur i morrn.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Grattis !!!...även jag är stolt över dig för att " bara " sprungit 3 var här hemma...men du skulle runt och det gjorde du

2008-05-09 @ 09:19:54
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Nettans syster

Bra kämpat! Jag kan berätta att man kan klistra in fotona igen om man vill efter det att man laddat upp dem igen.....

2008-05-09 @ 22:08:20
Postat av: Jessie

Jag ville gå... Men jag sa inget...

2008-05-11 @ 21:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0