Det ska börjas i tid

I dag har jag och Syster Yster köpt gråa blockljus, pärl-och diamantvajer och siffrorna 1-4 i vitt hårt pappplastaktigt material och sedan har vi skapat väldans fina ADVENTSLJUS. Hon köpte även en jättefin grå "betong"form att ha dem i och vita stenar och vita glittergrenar. Jag tänkte ha mina på kåpan till våran öppna spis så jag köpte inget att ha dem i men nu börjar ju den långa väntan på att få sätta upp dem. Det går ju inte än....så galna är vi inte.Men håller ni ut till advent så blir det nog kort på resultatet. Här hittade vi materialet i allfall (utom ljusen som vi köpte på Lagerhaus, det var billigare)

Nu blir det bingen....har vart en lååång dag.

Kommentarer
Postat av: Janne

Jag håller med dig , ho sover framför tv,n när ho kan gå in och titta på tv,n i sovrummet.

2008-10-29 @ 17:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0