Lite arg

Jag bara undrar...Hur lång tid ska det ta att rätta ett prov. Vi gjorde prov på delkurs Kemi i Naturkunskapen för 9 dagar sedan och vi har inte fått reda på resultatet än. Är inte det PISSDÅLIGT. Det lustigaste var att det stod på provpappren att det var väldigt viktigt att gå in på Skaraborgsdistansen ofta, helst varje dag för att kolla sin personliga logg och att provsvaren kommer dit. Jag loggade in 10 ggr om dan förra veckan men vad fick jag för det...ont i fingrarna av allt knapptryckande och att datorn hängde sig (av tristess över att hamna på samma sida hela tiden?)
Man vill ju gärna veta i tid om man ska förbereda sig på att göra om provet eller inte. Grrrr.

I dag hade vi matteprov i gen (ingen ro och ingen vila). Jag satt i 2 timmar och 35 min. men inte blev jag klokare för det.
Jag visste att en del svar blev tokigt men inte hur jag skulle få det rätt eller hur det ska ställas upp. X och Y och blajblaj ska bli Z , jaja det fattar jag MEN hur?? Detta provet behöver vi förhoppnigsvis inte vänta så länge på, det gick fort sist i allafall.

Snart är det slut på matte A och redan v 42 ska jag börka med matte B och Engelska A. Har jag tyckt att det vart mycket hittills så är det väl inget mot vad det blir nu. Hua. Men det får väl gå. Jag får bara strunta i att dammsuga den där gången varannan vecka som jag hinner med nu för tiden. Det blir ju jättebra för det är ju ändå inte bra att ha det för städat va?

Nej nu får det bli lite kvällsmat. Måste ju hålla mig vaken tills jag ska gå och lägga mig. Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0