Mycket glad

Har ÄNTLIGEN fått svar på mitt Kemiprov och hör och häpna...jag fick VG här med. DET var verkligen en överraskning kan jag säga. Det var på håret men jag hade vart nöjd om jag hade vart över gränsen för G bara för så illa kändes det. Jag har insett att jag kanske har lite stora krav på mig. Att man inte blir underkänd bara för att man kanske inte klarar av att svara på alla frågor på ett prov. Men man har ju inte läst på några år och har ju inget att jämföra med eller att man vet hur lärarna bedömer provet.
Nu kan jag gå och lägga mig och sova gott...(ska bara oroa mig lite för matteprovet som jag kände inte gick så bra ;-) det var ju fem frågor jag inte svarade på,och dom andra var säkert fel=))

Kommentarer
Postat av: mamma

(gör vågen)....that´s my girl!

2008-10-08 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0