Ett nytt försök

Försökte göra ett snabbinlägg igår mellan matten och naturkunskapen men se det vill inte bloggen. Göra snabbinlägg alltså. Det segade så pass tillvida att jag fick avbryta alltihop för jag kan tyvärr inte förspilla mycket tid i dessa bråda dagar på krånglande datorer. Tillbaks till det jag tänkte göra igår. Det var ett litet inlägg på min mors begäran. En önskebild. Men jag vill bara påpeka detta kära mor, att det är JAG som är fotograf och följdaktligen MIG han tittar (med drömmande blick) på...



(från i Lördags på Medeltidens värld)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jo, jo...det kortet förvisso. Det jag har i min mobbe ler han så till den milda att hade inte örona vart i vägen skulle skallen delas i två...sug på den du, matematikern! ;-)

2008-09-02 @ 21:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0