Grrrrr

Idag började saker gå emot mig igen. VARFÖR blir det aldrig som man tänker sig. Nu håller jag på med diagram och skit i matten. TRÅKIGT säger jag bara. Och hur f-n jag än gör dom där diagramen så ser dom aldrig lika dana ut i facit. Dom kan vara rätt gjorda men inte lika gradering som i facit och då ser det inte bra ut även om det är rätt. Jag vill hitta en röd tråd i hur man gör diagram och det finns det ju säkert men jag har inte tid till att hitta den till på måndag när det är prov. Jag måste ju hinna öva på -- och +- och inverterade tal och förändringsfaktorn och f-n och hans lilla morsa samtidigt som jag ska göra en snygg frisyr och få på mig lösnaglar och inte lukta svett. Det är en ekvation som inte ens Einstein skulle få att gå ihop.
Skit i matten nu...här får ni en bild i stället...



På en modig kille på Medeltidens värld. Riddaren bara slängde upp honom så han hann inte protestera...och det var nog tur det. Nu är han i alla fall äntligen av med gipset. Grattis till det Alfred.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Mmmm... Nu önskar jag honom inte nå´t gips mer, men det var himla goda kalas när det åkte av i alla fall..

2008-09-11 @ 21:37:03
Postat av: carina

Uhj uhj juj du har att göra du..........förstår att du saknar de lugna tisdagrna med en Närking

2008-09-12 @ 07:14:23
URL: http://[email protected]
Postat av: sussi

Han ser riktigt glad och nöjd ut Alfred! Det kommer du oxå att bli Malin när du kommit över spärren och börjat fatta det matematiska. Lycka till med allt!

2008-09-13 @ 09:13:32
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: mormor jojo

Hej..nu har jag (med doteras hjälp) hittat din sida

2008-09-15 @ 13:39:59
Postat av: Nettan

Hur gick bröllopet...nyfiken...väntar på kort...klarade du av rollen som värdinna ?

2008-09-15 @ 15:04:52
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0