Nästa brudpar...

Ja det var attsingens så vackra vi var (om man inte kollar in mina hängiga ögonlock och alltid lika konstiga min med munnen). Hade jag inte vart klädd i gråsvart så kunde vi slått till och gift oss vi med. En får väl passa på när Steffo äntligen får på sig nåt annat än blåbyxor. Kolla gärna in mina läckra naglar (som jag var tvungen att ta av dan efter pga att man blev helt handikappad av dom) och halsband, ring och armband är ifrån Götenes bästa affär, Färg och Fantasi.



Träffpunkt Köket. Där hände det mycket under bröllopskvällen. Glas gick i kras, diskmaskiner blev fyllda av kycklingspettrester och en och annan mattelektion utgavs. Dock hade jag andra intressen den kvällen så jag missade detta. Visade sig ju inte behövas heller ;-)




Brudgummen däremot han tänker så det knakar...på vad... bröllopsnatten kanske??




Go natt bloggarvänner

Kommentarer
Postat av: Helena Hedberg/Färg&Fantasi

Man tackar... Du var verkligen toppenfin!!!

2008-09-18 @ 10:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0