Nya utmaningar

Har suttit det mesta av dagen med att få till det lilla sånghäftet till bröllopet. Tusen tack Lina för hjälpen men kom ihåg att it ain't over til it's over. På söndag får vi gå påt igen. I morgon är min första närträff på Naturkunskapen. Det är i Skövde vi ska vara och vi ska göra laborationer med kristallvatten och förbränning. Vi skulle även läsa på om molbegreppet tills i morgon och läsa in hur man utför laborationerna. Jag får väl börja med det nu vid 22-tiden så får jag hoppas jag är klar till i morrn bitti.Bara så ni vet så har jag mina axlar upp övanför öronen och andningen är ibland hyperventilation och ibland obefintlig. Men det lugnar nog ner sig framåt jul. Eller så. Nej nu blir det plugga av. Glajjerna är välanvända nu för tin , det lövar ja er...

Kommentarer
Postat av: sussi

Det låter som du har en del att bita i både på fritiden och i skolan, Men ska ni till skolan på en Lördag? Det var skumt! Blir som i gamla tider då.

2008-09-05 @ 23:23:21
URL: http://modhsarea.blogg.se/
Postat av: carina

Vilken tur att du fått så fina glasögon, nu när du blir så beläst och får åka ända till Skövde..

2008-09-06 @ 16:21:12
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0