Stora stenar har fallit...

Det är ju nu bara några dagar fram till bröllopet och man har ju börjat få lite smärre hjärnblödningar på om man ska hinna allt eller inte. Dom viktigaste sakerna som behövde klaras upp var det lilla häftet och att min klänning inte hade kommit än...men så idag...på postlådan, låg det ett paket med en klänning i. Var ju lite nervös om den skulle passa eller inte för det var en väldigt liten strl. Hade haft hemma 36-38 för provning men den var lite stor (väldigt töjbart material) men strl. mindre var ju 32-34...så litet så jag kan knappt tänka mig det...MEN den passade och var riktigt fräck. Jag lovade ju en bild på den om det var så att jag kunde ha den och här kommer den. Dock ej med mig i för jag gör den nog inte riktigt lika mycket rättvisa som modellen i katalogen...men fräck är den allt.




Ni ser väl riktigt vilken festklänning det är. Och så ska jag låna en rosa och silvrig sjal/skarf av Lina så det piffar upp färgen lite. Men det är ju ett höstbröllop så lite murrigt gör det väl inte att det är.

Den andra grejen som lättade mitt hjärta är att vi äntligen fick färdigt layouten på häftet i dag. Så nu kan jag andas lungt tills vi ska få ut den från datorn och hamna på varsina sidor på olika papper i rätt ordning. Ja, ni hör...inte helt glasklart men nu tänker jag i alla fall njuta av den första delsegern innan jag börjar panikångestandas över det andra.

Sen är det det har med matteprovet jag ska ha på måndag. Jag har pratat med lärarn om att jag inte tror att jag klarar ett prov redan men han tyckte att jag skulle göra det för att se vart jag stod och klarade jag det inte skulle jag gå matte Aigen sen istället för B kursen. Då kunde jag kanske komma ikapp. Och jag BEHÖVER ju inget av det för att bli behörig på högskolan, det var ju mest för att man ville försöka höja sig.Det är ju liksom lite meningslöst att läsa om man inte får högre betyg känns det som.

Men men...vad gör det om 100 år när allting kommer kring...

Kommentarer
Postat av: lotta

hörru har du inte lärt dig att man inte får dra uppmärksamheten ifrån bruden.har svarta strumpor med söm vill du låna dom. faen att man inte är 10 år yngre

2008-09-09 @ 21:34:19
Postat av: carina

Den kommer att klä dig, riktigt snygg....

2008-09-10 @ 17:11:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0