Extraknäck

Nu går sista ansökningsdagen till Högskolan ut i morgon. Jag har funderat över vad jag ska ta mig till om jag inte kommer in nånstans och man måste ju försörja sig på nåt...så blir jag inte Arbetsterapeut ska jag bli blompinnedekoratör!! Jag har redan övat. Beställningar mottages här på bloggen (man kan även använda dom som potatestickor ;-)) Jag kommer tjäna massor med stålar för eftersom jag inte är så haj på det hela så tar det lång tid och jag tänkte ta en sisådär 300:- i timmen för det har jag hört att snickarna gör. + moms. $$$




Dom här kan nog skrämma slag på vilken mördarsnigel som helst ;-)





Och Jessica, jag skrev Duvemåla för att såna som är något mindre belästa än du och jag också skulle förstå vem jag menade. Karl-Oskar från Korpamoen kunde ju lika gärna vart vilken gammel smålänning som helst.

Efwa... en äkta smålänning säger väl ändå "immigrera" precis som han säger "helvitti" eller "ä du jälet männske"...sen får du inte glömma att jag satt in the states...fastnade precis by the immigrations...höll på att få stay in jail over the night and take it with a judge tomorrow...och mycket mer. So have mercy on my soul. Eller teminstingen om my spelling

Förresten, blir jag inte blomsterpinne/potatestickedekoratör så kan jag alltid bli modell...




O.b.s. Det är INTE photoshoppat...jag är helt e'du naturelle ;-)

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var ju precis så jag tänkte...tusan så dålig immigrant är du..



Varför i tjyvingen har du inte en bild på "K-VIF potätenåla" när bloggen följs av teminstingen en prominent person i styrelsen? ;-)

2009-04-15 @ 12:17:38
Postat av: nettan

Jag röstar på modellyrket !!...jisses va långhårig du blitt...har Steffo äntligen friat så du ska stå brud ?????

2009-04-15 @ 20:29:30
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Carina

Nu du kära vän så har jag pillat lite på bloggen så nu går det fint att kommentera på min sida.

Adoptionspappren är färdiga så nu får du vässa pennan!

"TURKEN" är på ggr.

2009-04-16 @ 07:29:42
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0