Nu är det gjort

Nu har jag sökt till Högskolan. Det blev Arbetsterapeutprogrammet i Göteborg i första hand. Sen blev det Arbetst. i andra städer i andra och tredje hand och Lärarprogrammet i Skövde i fjärde. Det vore väl skam om jag inte kom in nånstans. Jag får även här passa på att tacka fixar-Pete och hans fru som alleredan ordnat jobb åt mig som arbetsterapeut. Ska bara klara av ett par små detaljer först. Som att komma in på utbildningen och sedan genomföra den ;-)

Nä här kan man ju inte sitta och uggla vid datorn. Det är ju soligt ute...och Lisbet, det förstår ju vem som helst att man inte kan sitta inne då ;-) Men på långfredagen, då är det jag som gör ett gästspel som barntränare för Kinne-Vedums PF 7-8. Jag gör det enbart för Lasangens skull ;-)

Nu blir det vårstäd i rabatterna och kaffe på altanen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Om rabatterna är färdigstädade å det finns kaffe kvar i morron kanske man kan få sig en slurk?...Jag har på känn att jag "blir med bil" en vecka framöver!

2009-04-04 @ 13:39:02
Postat av: Maloo

japp, det är bara att komma (och hjälpa till med rabatterna. Inget är gratis här i väla ;-))

2009-04-04 @ 14:47:01
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Lisbet

Ska jag hålla utkik ifall du tar en runda som i gamla tider? Du kanske får vårkänning och springer rundan av bara farten, jag får nog bänka mig på rätt sida huset och kolla utifall att.

2009-04-05 @ 12:15:42
Postat av: Nettan

Det var ett bra val...du passar som terapeut !

2009-04-05 @ 21:20:11
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0