Hjälp mig

Har fastnat i "kan inte bestämma mig vilken jag vill ha" träsket. Jag ska köpa mig en mini-pc. Jag har nu bestämt att jag ska ha en 11,6" så mina ögon inte blir helt förtvinade. Nu har jag kollat på Elgiganten och då finns det ungefär 12 st att välja på i prisklasserna 4-5000. Hur ska man då kunna välja. Jag vill hest ha Bluetooth med för det har jag fått för mig är bra att ha, det måste va lång batteritid och helst skulle jag vilja ha Windows XP men de som passar mig bässt med allt annat (storlek på hårddisk m.m) har Vista. Nu har jag hört så mycket om att Vista är mycket krångligare än XP så kära ni som har det...skulle ni köpa en dator med Vista om ni fick välja nu eller skulle ni ta en med XP fast den kanske inte hade Bluetooth och mindre minne??

Hjälp mig gärna men hjälp mig snabbt för det suger i shoppingtarmen så snart kan jag inte bärga mig.

Kommentarer
Postat av: mamma

såg en mycket prisvärd 15" på audiovideo i glömda byn...vi kollar den i morron.

2009-08-04 @ 23:06:43
Postat av: Maloo

På 15" är det oftast bara 2-3 timmars batteritid och på de mindre upp till 8 timmar. Och sen ska jag ju orka släpa med mig den hele långe vägen till Götteborrrg...

2009-08-04 @ 23:12:41
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: helena

Jag har vista och love it... skulle jag köpa en ny skulle jag helt klart välja det igen, hade xp innan... inte...så... stor skillnad men helt enkelt roligare!! lycka till

2009-08-06 @ 11:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0