Jag tror jag är kär

I min nya lilla laptop. Det jag har lyckats utföra på den än är att spela Spindelharpan och Bake the cake (eller vad det hette) men det räkte för att få mig att falla. Försöka koppla ihop den med vårat modem var däremot en för svår nöt att knäcka denna varma dag. Men som dom säger...I morgon är en annan dag och då mina vänner kanske mitt första blogginlägg från lilldatorn kommer. Det bästa med den var att den hade en batteritid på 8 timmar, när jag haft på den i 2-3 timmar stod det att det var 94% batterikapacitet kvar och så inom parantes 17,38 timmar. Me like. En dator som ökar sitt batteri ju mer man använder den ;-)

I morgon blir det kräftpremiär. Icas Jumbokräftor med egenkokad lag. Mumma. Och LCHF'igt så det förslår.

Kommentarer
Postat av: carina

Grattis till din nya leksak.

Själv har jag en sån därringa liten 10:a, och att gå upp ett snäpp är smart gjort av dig.

2009-08-08 @ 10:10:15
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0