Äntligen

Fick mitt första (efterlängtade) MVG idag. Till och med MVG + om man ska vara petnoga. Och det ska man väl ;-)?? Det var i Datorkunskap Word och jag hade ett poäng från full pott. Grattis mig. Nu hoppas vi på att Medeltidsfusklappprovet gick lika bra. Tvivlar väl på det. VG har jag nog klarat där men mycket vill ju ha mer så...Det värsta med fusklappen var att man inte kom ihåg så mycket av det man inte skrivit upp. Det jag skrivit på den kunde man ju såpass så man inte var tvungen att titta på den mer än nåt enstaka årtal. På provet kom dessvärre några grejjer jag inte skrivit på min lilla lapp men jag svarade så gott jag kunde. Sen brukar jag alltid lägga till några saker de inte frågar efter, ibland får man nåt poäng extra, ibland inte. Får väl se på tisdag hur det gick.

I dag har jag nog bestämt mig också (tror jag). Det blir nog Lärarprogrammet i Skövde. Varför skulle inte jag klara det? Men man vet aldrig. Det är ju inte april än så jag har ju lite tid att fundera. I April åker vi också på musikalen jag fick i fölsedaspresent. 25'te närmare bestämt. Det är även till det datumet kjolen ska sitta som en smäck. Bara så ni vet (och jag kan inte fuska). Denna veckan har jag loosat 0,8 kg och nu tänkte jag gå och göra pinkande hunden så även rumpecentimetrarna ryker.

Gunt for tonight.

                                       

Kommentarer
Postat av: mamma

"pinkande hunden" ger mig verkligen en nostalgitripp..

tbx till den tiden när vi var unga du å jag maloo ;-) Vi körde den varje kväll...sen gick vi vår kvällspromme som gick förbi "pilska hunden"..minns du? hahaha

2009-02-19 @ 22:06:47
Postat av: Maloo

Glömmer ja allriii. Särskilt inte den gången du hade bråttom hem...så bråttom att skorna sedan stod urhoppade i hallen...knytna...

2009-02-20 @ 16:30:52
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0