Blä för rubriker

Sitter och övar mig på Word till ett prov i eftermiddag men ska man sitta och skriva massa text som är helt meningslös så gör jag det hellre här. Jag har kommit in i en svacka där det är helt tomt på uppslag på blogginlägg. Antar att det har att göra med att mitt liv just nu består i att plugga, äta, sova och då och då titta ut för att se om det blivit vår än. Det har det aldrig så jag får väl befinna mig i mitt vakum och kolla på vårbilder från svunna tider och bara längta...



Än så länge i år kan man bara skönja småknoppar långt nere vid jorden...




De här har vi inte sett röken av än...vare sig knoppar eller blad. Vet att det är tidigt men jag ORKAR inte vänta mer...

 


Påskpirater är ju ett vårtecken så gott som något.

Kommentarer
Postat av: mamma

Då är du synkad med dina f.d? kommentatörer.

Vart har ni tatt vägen Carina, Nettan, Lotta med dotter, Sussie...å Lisbet?

Kom igen nu, likt en snödroppe som behöver en kärra skit för å överleva, lika väl behöver maloo er pepping! ;-)

2009-02-04 @ 17:15:22
Postat av: Carina

Här maloo!!! ses på tisdag så ska du riktig peppning!

2009-02-04 @ 20:47:21
URL: http://sinneskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0