En bra dag

Vaknade vid 6,30 av skönsång. det var Alfred och Steffo som sjöng "Ja må hon leva". En stor blomsterkvast och ett papper fick jag. På pappret stod det grattis på födelsedan och så var det en bild på detta. Det ska bli sååå kul. Och det roligaste av allt var att jag bara i förbifarten har nämt det när det gått på reklamen på tv inför premiären att det skulle jag vilja gå på. Inte alltid di är lika lyhörda karlarna.

Nästa firande var vid den mer normala tiden 8,30. Då kom Alma, Alfred och syster Jessie som sovit över in och sjöng en truddelutt till. En bukett med tulpaner och en god macka på guldbricka blev det då. Förmiddagen gick sen i bakandets tecken. D.v.s Jessica bakade och jag fikade. Bra fördelning.

På eftermiddagen åkte vi till Kinne-Vallen för sportlovskul. Det var radiostyrda bilrace. De körde så det rök. Sen fick vi fika också...Alfred skrek rätt var det var till för full hals: Mamma ser du vad det står på bilen. 34. Det är ju så många åt du fyller.

Jo tack, det behöver man ju inte bli påmind om. Värst är att fylla först av sina vänner. Boxades på kvällen och kände genast av att jag var så till åren komna medans de andra spolingarna...bara 33 boxade skiten ur mig. Fast du känner nog lite i morrn ändå Carre. Så än kan allt gammelgumman.

Nu ska jag sova en god natts sömn för i morrn blir det plugga igen. Tog en sabbatsdag i dag. Sen blir det  ett litet avbrott för bio på eftermiddagen men man kan ju inte förta sig på äldre dar...

Sing so long

Kommentarer
Postat av: Jessie

Maloo... Vad är det du ska plugga igen??? Steffos trut, så han inte ska va så tuff gällande tvättmaskinstömning elle :)

2009-02-12 @ 23:10:37
URL: http://jessiessimplelife.blogg.se/
Postat av: Maloo

Där slog du huvudet på spiken Jessie. Tuffare kan ingen vara men han ska nog bli varse vem det är som bestämmer i det här hemmet!!

2009-02-13 @ 10:47:18
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: lotta

hörru du är alldeles för ung för det här tycker du skall hålla dig till dansband så jag kommer o hämtar biljetterna tycker dom passar mig bättre tackar på förhand.ETT STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN.ÖNSKAR LOTTA

2009-02-13 @ 16:55:49
Postat av: Kotteby

Nämen grattis grattis grattis...

=)



Äsch. Fejsboken också.

i början såg det skitbra ut.

jag har ju typ 350 vänner.

På lite mer än en vecka. Men nu verkar det stå helt still. Ja, jag har ju inte marknadsfört spektaklet heller längre. Och har faktiskt redan tröttnat lite...och loggar in sällan. Nyhetens behag det där...hahah....Ma.B.

Wohoooo!!! Nu fixar du det! Nemas problemas...

Jag känner VG-vittring.



Fejsboken är ju som en spion, förresten.

Ser att :host: någon fyller år imorgon.

=)

2009-02-13 @ 17:07:50
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: nettan

grattis !!!!!

2009-02-14 @ 11:15:36
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Carina

Grattis och du kommer inte att bli besviken på presenten, jag har sett den i London för 10 år sedan.

Skulle vara kula att se den här också.

2009-02-14 @ 12:39:36
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0