I bakartagen

Vi har haft bakorgie här hemma. Småkakor och storkakor och allt möjligt. Alfred tycker att det är så kul när han kan läsa recepten själv så jag och Alma får baka våra kakor och Alfred gör sina. Fast vi smakar gärna över gränserna. Jag försöker dock att hålla mig ifrån dem men det är inte lätt när det vankas kolakakor i aluminiumform, sirapssnitt, kärleksmums, rulltårta och goda småmuffins.




Vispen dånar lite väl mycket för en del...











Det blir nog en liten bagare av min skogshuggarkille tillslut.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Kan han verkligen allt själv?? Det är mer än mina sexor fixar det...

2009-02-25 @ 22:11:50
URL: http://jessiessimplelife.blogg.se/
Postat av: mamma

Jo, jo..nu blev det uppenbart varför inte "komma till mamma/mormor på fika ikväll" var så lockande...men nu väntar jag på en returinbjudan!



Duktiga små bagare *gör stolta ewaminen*

2009-02-26 @ 10:40:48
Postat av: Kotteby

Wow!

Är det Magnus, Eva & Brasse-hängslebyxor som jag ser?

Vilka minnen.....vilka minnen.

2009-02-26 @ 12:33:00
Postat av: Jessie

Japp, Kotteby, stämmer det... Eller hängsleklänning för att vara exakt. Köpt av moster på Lindex. Man vill ju se till att det finns coola kläder att ärva till di egna :)

2009-02-28 @ 15:31:12
URL: http://jessiessimplelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0