Jag har blivit sjuk

Fast det är inget allvarligt. Jag är bara lite kattsjuk. Det är ju snart precis ett år sen vi blev kattlösa. På alla hjärtans dag förra året fick jag åka och avliva min Musse. Nu har vi talat lite löst om att kanska skaffa en katt igen. Och jag gjorde misstaget att gå in på djurens vänners hemsida. Ja ta mig tusingen vilka söta det finns. Fast Färg och Fantasiägarinnan...det råkar inte finnas några syskon på gång till Tuva??  Henne fick vi ju tyvärr bara behålla i ett halvår innan hon trotsade dödens lag på stora vägen. Men sötare katt får en leta efter.




Här på "storebror" Alfred 3 år vid tillfället. Så snart får vi kanske tillökning här på gårn'. Så jag blir frisk igen. 

Kommentarer
Postat av: mamma

Om inte jag missminner mig så har ni redan en katt...senast sedd i Lerdala! ;-)

2009-02-09 @ 19:23:08
Postat av: Helena Färg och Fantasi

oj, näe tyvärr inte hos mig... men kanske tuvas syster är tjock om magen... ska kolla i möra :)

2009-02-09 @ 20:07:02
Postat av: Helena Färg och Fantasi

oj,näe inte, tyvärr... MEN sussane är ju glad ägare till tuvas syster och hon kanske är tjock om magen... jag ska kolla i möra :)

2009-02-09 @ 20:13:07
Postat av: lotta

Helena vet du när ni öppnar

2009-02-10 @ 19:04:06
Postat av: Helena Färg och Fantasi

Har daglig kontakt (tjat) på försäkringsbolaget nu, dom har tydligen MASSOR att göra och har därför inte hunnit handlägga oss ännu :( men får besked om när i slutet av veckan... jag skriver en rad så Fort jag vet... 80% :))

2009-02-10 @ 22:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0